انتظار111 روزه ی ماانتظار111 روزه ی ما، تا این لحظه: 8 سال و 26 روز سن داره

قاصدک کوچولوی ما...

سلااام

1395/2/14 12:41
نویسنده : مامان عاطی
51 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الوچه من....اخیییییییییی مامانی قربونت برم...نیومده عاشقتم هوارتاااا...عشق من زندگی من...

روز ها همینطوری پشت هم میان  و میرن و به روز های موعود نزدیک تر میشیم...از فکرشم قلبم به تالاپ تولوپ میوفته...اصلا یه جور قشنگی...

از خدا میخوام منو لایق بدونه و من این حسو از نزدیک  حسش کنم...یکی از گوشت و خون منو عشقم تو شکم من رشد کنه و من لحظه به لحظشو احساس خوشبختی بهم دست بده و اشک شوق بریزم.... ااااااخ خدا یعنی میشه...شکلکـ های خانومی

تک تک لحظاتمون شده فکر و حرف تو...بابایی که گاهی وقتا بی طاقت میشه و میگه لازم نکرده سه ماه صبر کنیم من نی نی میخوام و من برخلاف علاقه قلبیم بخاطر مهیا شدن همه شرایط نمیپذیرم...اخه میدونی نفس من باید با جلال  و شکوه پا به دنیای کوچولوی ما بزاره...کم نیست که چهار ساله به بودنت فکر میکنم...

من برم ناهار بدرستم که بابایی بیاد بخوریم بریم کلاس دارم...دوستت دارم همه کس مامان...مراقب الوچه من باش

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)